Обгрунтування закупівель (риба морожена-хек)
ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
в межах закупівлі UA-2024-03-05-002293-a
Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».
Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі риби мороженої (хек) для належної організації харчування в психоневрологічному інтернаті у 2024 році.
Замовник: Голобський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188205
Вид процедури: відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-05-002293-a
Предмет закупівлі: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек) (код 15220000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Тушка хека 300-500 гр. Поверхня чиста, ціла, рівна, недеформована, колір характерний для даного виду риби. За способом оброблення: патрана, обезголовлена. Без льодяної глазурі та снігу, без луски відповідно ДСТУ. Без згустків чи слідів крові. Заморожена не більше одного разу. Консистенція щільна, а після відтавання – щільна та з запахом рибного м'яса, властивими даному виду риби, без ознак псування; рибні тушки та філе цілі не ушкоджені. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». Для упаковки продовольчої сировини та харчових продуктів повинні використовуватись матеріали, дозволені до контакту з харчовими продуктами, що підтверджується санітарно-гігієнічним висновком на тару (упаковку). Споживче пакування до
Маркування, пакування та транспортування товару здійснюється відповідно до національних стандартів України.
Транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару повинен бути придатним для перевезення продуктів харчування, що є предметом закупівлі.
Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія повинна супроводжуватись документом про якість.
Учасник повинен розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
Всі посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Очікувана вартість предмета закупівлі: складає 331 000,00 грн. з ПДВ: визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів і комерційної пропозиції. Також розрахунки здійснені, враховуючи середні споживчі ціни на товари у 2023-2024 рр (грудень-січень), оприлюднені Державною службою статистики у 2023-2024 роках за посиланням https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm та виконання натуральних норм відповідно до Постанови КМУ від 13.03.2002 №324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах». Розрахунок проводиться на основі середньої річної кількості мешканців Голобського психоневрологічного інтернату, враховуючи добові норми харчування.
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Голобському психоневрологічному інтернаті затверджений кошторис на 2024 рік в якому, зокрема передбачаються видатки на продукти харчування. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання Голобським психоневрологічним інтернатом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.